donderdag 6 oktober 2016

Blog 'Samen sterk' is fake

Dag dames,

Vandaag ontving ik van een lezer van mijn blog een mailtje over deze pagina:


http://sameneen.blogspot.nl/2016/09/hallo-en-welkom-op-ons-nieuwe-en-eerste.html?m=1


Zelf had ik deze nog niet eerder gezien, maar (aan de reacties te lezen) bestaat hij sinds begin september. Zoals jullie kunnen lezen is hij opgericht door Indy en Lindy, een stel met beide (?) een gezin. In eerste instantie las ik het vluchtig door en dacht ik 'Dat is dom, nu doen ze dubbel werk', gezien mijn blog. Maar nadat ik het de tweede keer las viel mij het e-mailadres dat ze vermelden op: meldfaker@gmail.com. En toen ging het lampje branden bij mij, dit is dezelfde persoon die eind augustus/begin september stennis heeft lopen schoppen op mijn pagina! 


Indy kwam vanuit het niets bombarie maken over Peter68. Hier een paar voorbeelden van haar reacties:


5 september

Beste Patricia, 

Dank voor je blog. 
Dit mag hoop ik opheldering leveren, hoop ik. 
Ik van meldfaker@outlook.com probeer door mijn ervaringen andere dames te helpen. Na mijn laatste ervaring met iemand is dit uit de hand gelopen, en wilde hier wat aan gaan doen. In 8 jaar tijd heb ik heel wat fakers gezien en hoe ze aan het werk gaan. Nergens kon ik terecht en nu juist wil ik hier een vuist voor maken. Je begrijp dat ik niet mijn telefoonnummer hier ga vermelden, maar een afspraak maken met ons zou kunnen. Wij zitten omgeving Utrecht, en jij? Verder is het zo dat je hier niet echt controle op berichten hebt, iedereen dus ook fakers kunnen hier anoniem reageren. Graag zou ik ook in contact willen komen met dames die inderdaad gedupeerde zijn van Evelien Bont - evelbon@hotmail.com
en Peter - peter68@live.nl en het is dus niet peter68@live.com

Groetjes Indy "


Meldfaker is een organisatie die doorgaat met onderzoeken om deze mensen te stoppen met behulp van een particulier recherche bureau 
Groet bianca "

Samen met deze Bianca was deze Indy erg actief bezig om mijn blog zwart te maken. Ik ben echter 100% een werkende dame en had er dan ook geen problemen mee om dit te bewijzen. Indy en ik hebben toen dus nummers uitgewisseld, maar tot de dag van vandaag heeft 'zij' mij nooit gebeld. Ik heb haar meerdere keren proberen te bereiken, geen reactie of een telefoontje terug. En wanneer ik nu haar blog onder ogen krijg, is het plaatje snel gemaakt.

Meiden, ik wil jullie ten zeer sterkste aanraden om geen contact met deze Indy of haar pagina op te nemen. Als je alleen al de reacties (die zij zelf hoogstwaarschijnlijk heeft geschreven) leest, merk je al dat er iets niet klopt. 'Koekiecream'  is overijverig en enthousiast over de pagina en vraagt naar info over deze peter68. Nou, als dit echt klopte was ze via een korte Google search bij mijn pagina uitgekomen en had ze zo de informatie.

Uiteraard gaat nu het gedoe omtrent mijn echtheid komen, dus bij deze: 0625577647. Bel mij, 's morgens vroeg, 's avonds laat, het maakt niet uit (zaterdag-, dinsdag- en donderdagochtend werk ik en woensdag de hele dag) en je zult snel genoeg horen dat ik niet fake ben.

En verder, ik ga nu heel snel opzoek naar een manier om deze blog prive en echt alleen voor werkende dames inzienbaar te krijgen. Heb je tips over een goede blogsite, waarbij lezers zich moeten inloggen, laat het mij weten!!

Liefs,
Patricia

28 opmerkingen:

  1. Lieve schat, maak je niet zo druk!
    ik snap niet dat je er zo druk mee bent, met die site van hun.
    fake of niet.. wat maakt jou het uit?
    en of jij fake bent of niet interesseert mij eigenlijk niks.

    want ik heb al 2 jaar veel aan deze site gehad.
    dat die peter een oplichter is weten we nou..
    laat het los, de enige die zich er druk over maakt ben jij volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien is die Peter ook wel bedacht door hun!
    Ik geniet al van het begin af aan van je goede werk, ook al wordt er wel eens iemand genoemd waar ik wel een goede ervaring mee heb gehad, en ik geloof dat sommige dames ook niet helemaal eerlijk zijn, kijk maar naar die twee die nu op jou blog de boel op stelten zetten. Indy&Lindy pfff de dikke en de dunne wat een comedianten......laat ze barsten meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi!

    Bedankt voor jullie reacties, waardeer ik zeer zeker! Ook vind het fijn om te horen dat jullie veel aan mijn blog hebben!

    Maar anoniempje 1, dat ik de enige ben die zich hier druk om maakt klopt niet. In eerste instantie werd ik op die pagina gewezen door een dame die mijn blog leest en gebruikt, dus dat is er sowieso al 1 ;). Daarnaast gaat dit stuk over die nieuwe pagina en het feit dat twee zogenaamd werkende mensen andere vrouwen proberen op te lichten. Ieder mag er mee doen wat hij wil, maar ik vond het niet meer dan logisch om jullie hierover in te lichten. Gezien de hele intentie van mijn blog ;)..

    Verder, anoniempje 2, ik hoor ook graag van jou welke heren hier onterecht opstaan en waarom?

    Liefs,
    Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoezo zetten zij haar blog opstelten?
    ze reageert zelf totaal niet aardig..
    en zijn er continue misverstanden omdat er niet goed gelezen word.

    en nu word er dubbel werk gezegt omdat zij ook een blog hebben, wat maakt het nou uit? en ik vind je onderbouwende argumenten waarom die site fake is ook totaal niet sterk.
    ik denk dat ik ook helemaal geen zin in een telefoongesprek zou hebben met jou zoals je reageert.
    en nee ik hoor niet bij hun.

    ik werk sinds 2014 via sexjobs en zolang gebruik ik ook deze site en ik vind het een geweldige site want ik heb er veel aan maar nu word het gespui heen en weer en word de werkelijke aard van deze blog een beetje vergeten.
    en dat vind ik erg jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anoniempje.

    Bedankt voorje respons. Echter is dit nog steeds mijn pagina en als er een vervelende situatie onstaat, die mij of deze pagina schaadt, is het mij goed recht om dit hier te bespreken/vermelden.

    Daarnaast, Meldfaker/Indy/Andere aliassen hebben hier destijds zeker veel bombarie gemaakt. Ze probeerden op een gegeven moment zelfs dames ervan te overtuigen dat ik fake ben. Niks paranoide, dit waren gewoon de berichten die zij zelf plaatsten. En als er daarnaast nog iemand iets van mij gaat eisen en mij een faker noemt wanneer ik dit niet 123 doe, dan veranderd logischerwijs ook mijn toon.

    Meldfaker was een zogenaamde organisatie opgezet door ene Indy, dit zei zij zelf, zowel hier op de pagina, als in de privemails die zij mij stuurde. Die andere pagina is door dezelfde Indy opgezet, onder hetzelfde emailadres. 1+1 is niet heel moeilijk.

    En als laatste over dat telefoongesprek. Toendertijd, dus begin september, heb ik hele normale (leek het) gesprekken gehad met deze Indy. Zij gaf zelf aan dat ze ook graag zou willen bellen. Dat dit niet gebeurd is heeft niks te maken met zgn 'geirriteerde' reacties van mij, maar het feit dat ze haar telefoon niet opnam en ondanks mijn vraag ernaar, mij ook niet teruggbelde.

    Dit blog was en is bedoeld om fakers te vermelden en mijns inzien valt zij/hij daar ook onder. Verder wordt de originele fakerslijst nog steeds bijgewerkt en reageer ik op andere reacties.

    Liefs,
    Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar het om gaat is dat desbetreffende dames een probleem hebben met ene peter68 als hij al bestaat en vervolgens dit blog ge c.q. misbruiken om op de een of andere manier hun gram te halen. Daarbij maken ze gebruik van diverse pseudoniemen en zetten dit blog, waar ik al vanaf het begin tevreden gebruik van maak, in een kwaad daglicht. Zoals Patricia zegt, ze waren zo gemotiveerd en plots laten ze niets meer horen en beginnen een eigen blog. Even een feitje, je kunt daar niet anoniem reageren, dus wie heeft de unknown reacties geplaatst? Ik weet inmiddels dat deze twee dames onder verschillende pseudoniemen, alle fakers op de lijst van Evelien deze lijst hebben gestuurd, dus iedereen zal wel een ander mailadres hebben aangemaakt en is de veiligheid van ons in gevaar door deze praktijken, met dank aan Indy&Lindy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Kan mij hier alleen bij aansluiten. Bedankt voor je reactie. Liefs, Patty

      Verwijderen
    2. Yeah right,
      Jij weet het inmiddels wel??? Duh hoe naïef jij bent de faker zelve.

      Verwijderen
  7. mixdick1980@live.nl - Deze man is zware verspilling van je tijd. Had met hem een hoteldate afgesproken, maar meneer heeft veel smoesjes, blijft zeuren over de prijs, probeert je ondertussen ook over te halen om te daten met een stel, maar de 1-1 date komt er niet van. Hij gebruikt de naam 'Sandro', maar is niet zijn echte. Heb zijn echte naam, telefoonnr en foto weten te achterhalen.

    bovenstaande staat op deze site maar ik heb wel degelijk met deze meneer gedate bij hem thuis, ook heeft hij mij netjes betaald.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi anoniempje,

      Bedankt voor je reactie. Met deze man heb ik zelf persoonlijk te maken gehad en de ervaring die je leest is dan ook van mij. Meerdere keren heeft hij mij last minute laten zitten of kwam ineens met gekke ideeën als als stel betaalde dates te gaan doen. Terwijl hij reageerde op een suikeroom ad van mij!

      Vorig jaar heeft hij zelfs nog op een ad gereageerd van mij via Kinky en ook toen kwam hij niet opdagen. Ik vind het fijn om te horen dat jij blijkbaar wel een goede ervaring met hem had, hij heeft mij helaas te vaak voor de gek gehouden om hem hiervan te verwijderen. Om je toch een beetje tegemoet te komen, zal ik jouw reactie toevoegen :).

      Liefs,
      Patty

      Verwijderen
  8. oke, nou ik heb enkel gereageerd op het geen wat ik las op dit blog wat betreft deze dames.. volgens mij ging het eerst over een fakerslijst die ze graag wilde hebben en was patty degene die raar reageerde in mijn ogen... en zo verliep de ene reactie in de ander en was het verkeerd lezen nogal een issue. het verkeerd interpreteren van zinnen die geschreven werden.

    Wat jullie prive besproken hebben dat weet ik niet.
    Maar ik zie hier nergens staan dat zij jouw blog zwart maken ik zie enkel staan dat jij hun blog zwart maakt.
    en waarom mogen zij zelf geen blog maken? ik snap het hele gezeik gewoon niet.. en ik heb alles lezen wat hier op het blog staat betreffende jullie interacties..

    en op hun blog staat een reactie van patty, waarop ze daar die peter aan spreekt terwijl peter daar zelf ook in een kwaad daglicht gezet wordt dus waarom zou hij dat zelf doen??
    ik snap de link niet.

    Maar what ever... ik lig er niet wakker van.
    ik snap het alleen niet, de hele ophef.
    ik maak me drukker om de fakers die dames op lichten dan die 2 dames.

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi patricia en andere,
    hhmmm je blog veranderen toch.
    wel weer allemaal anoniem heb je ze zelfs geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. See da wel ha, vinda nie normal mej lolbroeke blog hie blachlijk

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  10. Dus je reageert anoniem en wilde zo graag wat aan dit probleem veranderen????? Yeah right. Hoe oud ben je ??? 25 ? Nog niet zo heel veel ervaring in het vak.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien is het sameneen blog al opgegeven.
    Tot zover het enthousiasme!!!

    En door......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor alleen voor prive dames is het blog beschikbaar :P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop voor jou Patty,
    Dat jij niet bovenstaande heb neergezet anders is er een groot probleem denk ik. Gefrustreerd niet echt maar wel twee andere. Maak alvast een printscreen voordat deze weer verwijderd wordt. Nog lachwekkende is het feit dat we nu wel weten om wie het gaat. Zo slim is het allemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo dames,
    Ik denk dat het beter is als je het er niet mee eens bent dit aan te geven bij de politie en bij dit blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Politie is ingelicht gaat hier werk van maken, moet ophouden en alles, dat is een redelijke stapel van bijna 80 pagina en dat is dan alleen van mij! Eindelijk wordt alles dan opgestuurd naar officier van justitie. Sexjobs is gisteren al op de hoogte gesteld en heeft hier op deze blog gelezen, medewerker vertelde me dat sexjobs ook nauw samen werkt met politie. Beter. Verder zijn dame en heer die van alles omdraaien en oplichten zielig kom anders met je bek vol lef naar Utrecht of Dordrecht. Maar helaas dat durven ze niet, voor mij ben je niets! Je bent zo eenzaam, Peter, mike en welke namen je nog meer gebruikt hebt..... trek je kentekenplaat de volgende keer weg hoe dom ben je toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Peter en Evelien gebruiken heel veel andere namen en email adressen!!! Dus dames Let ajb heel erg op. Daarna geven ze jou de schuld betreft alles! Het is waarschijnlijk 1 dezelfde zieke persoon. Laat je niet gek maken gewoon naar de politie stappen! Er is al heel veel bekend over deze gek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit topic gaat over het feit dat het andere blog fake is.
    Berichten over welke andere faker horen hier wat mij betreft niet.

    Jeetje, ik denk dat het verhaal van Peter nu wel duidelijk is!!!
    Patricia heeft hem als superfaker in de lijst geplaatst en daarmee is iedereen duidelijk gewaarschuwd.
    Ik denk ook dat het andere blog nep is en dat de betreffende dames dit blog misbruiken om berichten eruit te gooien, waarom is dat blog niet gewoon te bekijken dan? Alleen op uitnodiging, yeah right......

    Patricia schat, ruim is wat op er staat teveel onzin tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bovenstaande opmerking is wel duidelijk! Volgens mij wil jij dat er verhalen worden opgeruimd! En jij doet je voor als....??? En tja wat zo jammer is dat die faker toch wel doorgaat met andere namen en email adressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Doe niet zo raar, opruimen kan ook betekenen dat je alles onder het juiste topic zet.
    En volgens mij staan er inderdaad veel berichten tussen die er niet toe doen en alleen maar stemmingmakerij zijn, door wie? Wie de schoen past......!
    Elke faker gaat door met andere namen etc. dat is niet zo moeilijk te bedenken, wat ik bedoel is dat we het nu wel weten.

    En ja ik reageer anoniem omdat niemand hoeft te weten dat ik dit doe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nieuwe faker, ronald de snaaijer
    rdesnaaijer@gmail.com.

    kreeg een adres is Den haag maar daar woonde hij niet.. dus voor niks gereden van Amersfoort naar Den haag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weet iemand het adres van patty of patrician zodat we haar eens kunnen opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allemaal illegale hoeren hier op deze site daarom zijn ze anoniem als we achter hun adressen komen zullen we ze eens een bezoekje brengen die ze nooit meer vergeten kut wijven

    BeantwoordenVerwijderen