zaterdag 12 oktober 2013

Voor alle dvp's die actief zijn via Sexjobs

Hallo dames!

Zelf ben ik al enige tijd actief op sexjobs.nl. Ik adverteer via 'Amateurhoeren' en sinds kort ook (heel af en toe) bij de rubriek 'Geldzaken/Suikerooms'. Hoewel ik via de site zeker een hoop eerlijke en nette mannen ben tegengekomen, zaten er helaas ook genoeg fakers bij. Of mannen die vaak zo agressief en/of onrespectvol waren, dat ik meteen van afspreken afzag.

Helaas wordt het rapporteren van fakers via sexjobs.nl zelf je zo ontzettend moeilijk gemaakt, dat ik besloten heb zelf een site/blog te maken. Hopelijk hebben mijn mede-dvp'ers hier wat aan.

Oh en als laatste: Recentelijk ben ik erachter gekomen dat één van de mannen die op deze site staat, de rest hierover heeft ingelicht. Let goed: Ik zal hier NOOIT, maar dan ook NOOIT, mannen vermelden die gewoon eerlijk en oprecht zijn en hun afspraken nakwamen tegenover mij. Deze verdienen ook zeker mijn discretie en die geef ik ze ook graag. Dus wanneer je hier wel staat, je staat hier zeker niet zonder reden. En om mij dan gaan te bedreigen, geeft mij alleen maar meer gelijk en weet ik zeker dat ik het juiste heb gedaan. Zowel jij als de site blijft dan ook online!!

Heb je toevoegingen of opmerkingen? Laat het me weten!

Veel liefs,

Patty

--- 
UPDATE 8 juli 2014

Dag dames!

Zojuist heb ik de site even bijgewerkt met nieuwe fakers waarover jullie mij hebben geïnformeerd. Ben erg blij om te lezen dat veel vrouwen dit blog gebruiken!

Eén dezer dagen wil ik het blog bijwerken met fakers van andere sites. Heb jij nog tips of meldingen? Laat het me weten!

Ps: Laat de mannen NIET weten dat ze vermeld zijn. Dan veranderen ze enkel van email-adres en kun je weer opnieuw beginnen. Heb in het verleden zelf helaas ook weleens die fout gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Wie heeft er met de man contact gehad Roffessa1@Outlook.com feelgoed1962 phyrion1 keeseekees@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je maakte van wat gewoonlijk een lang, langdradig en intimiderend karwei is, een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine-leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine leent voor het geweldige systeem en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen